środa, 28 listopada 2012

Wibo nawilżająca pomadka do ust Eliksir

Nie mając zbyt dużo czasu postanowiłam napisać Wam recenzję pomadki nawilżającej do ust z Wibo. Kiedyś kupiłam jakiś produkt tej firmy i nie przypadł mi do gustu. Jednak wiele dziewczyn na blogach pisało o niej w samych superlatywach, więc kupiłam ją podczas tej niesamowitej promocji w Rossmanie, o której wszyscy mówią i która trwa do dzisiaj :)

Opis producenta:
- nie wysusza ust i dodatkowo sprawia, że stają się aksamitnie miękkie,
- trwalsza niż błyszczyk,
- najmodniejsze odcienie sezonu.
Nabłyszczająca formuła pomadki zapewnia ustom nawilżenie nadając im soczysty kolor. W kolekcji znajduje się 8 modnych i klasycznych odcieni – wystarczy wybrać jeden z nich dla siebie i czarować pięknym uśmiechem. W palecie kolorów znajdą się odcienie różu, brązu i czerwieni. Lekka konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzenie się koloru tworząc ochronną powłokę na ustach by prezentowały się nie tylko pięknie ale i zdrowo.



Pomadka dostępna w 9 kolorach, więc myślę że każda znajdzie swój odcień. Ja zdecydowałam się na nr 07 i nie żałuję. Ma mocny, różowy kolor jednak na ustach wygląda bardzo naturalnie, powiedziałabym nawet jak błyszczyk.
Po pierwszym użyciu w ogóle nie przypadła mi do gustu. Nie wiem dlaczego, ale na początku była strasznie sucha, kiepsko się rozprowadzała i co najgorsze - bardzo podkreślała suche skórki. Jednak z każdą następną aplikacją było lepiej. Szminka stawała sie coraz bardziej aksamitna.






Plusy:
+ dużo kolorów, każdy wybierze coś dla siebie,
+ przystępna cena,
+ pozostawia ładny, delikatny kolor na ustach,
+ naturalny efekt,
+ delikatnie nawilża,
+ dosyć długo utrzymuje sie na ustach.

Minusy:
- tandetne, plastikowe opakowanie,
- nie jest kryjąca, na ustach wygląda jak błyszczyk, nie jak pomadka,
- nie schodzi równomiernie z ust.

Ocena: 4/6
Nie jest zła, ale w podobnej cenie miałam znacznie lepsze pomadki, chociażby z Miss Sporty, które naprawdę dobrze kryją. Zużyję tą pomadkę, ale myślę, że następnej nie kupię.


A co Wy myślicie o pomadkach i szminkach? Lubicie ich używać, czy wolicie błyszczyki? :)

17 komentarzy:

  1. Ja mam jeszcze pomadkę z tej serii co były w tych tandetnych, niebieskich opakowaniach i sprawuje się fajnie jako właśnie taka lekka pomadeczka, powiedziałabym nawet błyszczyk :D Też ją zużyję, ale głowy nie urywa :D:P

    Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szminki jak najbardziej, błyszczyki natomiast - nigdy w życiu :D kleją się, świecą, nie lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe życie używałam błyszczyków i pomadek jedynie ochronnych, jednak już od dłuższego czasu poluję na jakąś pomadkę, najlepiej w odcieniu nude :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna jest!
    Jednak wolę błyszczyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy kolor, kocham pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też dziś wpadłam w promocyjno rossmanowe szaleństwo, zastanawiałam się nad szminką ale zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. skusiłabym się na nią i pewnie to zrobie ;) pozdrawiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Będąc ostatnio na zakupach w Rossmannie tak się nad nimi zastanawiałam i w ostateczności nie wzięłam, a teraz trochę żałuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam szminki, ale z Wibo akurat nie mam żadnej...:*

    Pozdrawiam...:)




    PS. Pachnie bajecznie...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wolę błyszczyki, ale ma super szminki-pomadki z Maybelline ;)

    ps> zapraszam do mnie http://printempsanewyork.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wolę po prostu pomadki ochronne jakoś nie lubię mieć innego koloru na ustach ;P ale ten wygląda zachęcajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja stawiam na błyszczyki :) Może dlatego, że nie umiem do siebie dobrać właściwego koloru pomadki? :( Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie za często kupuję pomadki :) Trudno jest mi je zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jest ona przypadkiem podobna do szminko-błyszczyka z Lovely? Posiadam jedną z nich, delikatny róż, i strasznie szybko schodzi z ust. Ale kolor jak i zapach ma nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam tą pomadkę, dla mnie jak na początek może być :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Привет! Мне бы хотелось открыть салон парикмахерскую. У кого-то из читательниц есть опыт в этом? Очень большой выбор оборудования для салонов красоты. Кто может помочь советом? Какой магазин лучше выбрать для то чтобы купить Все для маникюра и это Аксессуары для маникюра. Я выбираю среди этих магазинов Spashop.com.ua, Venko.com.ua, Newfacebeauty.pl, Ukrmedgarant.com.ua.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Staram się czytać je na bieżąco i w miarę możliwości odpowiadać na pytania.