czwartek, 8 listopada 2012

Mariza puder sypki

Na początku chciałam wszystkich serdecznie przywitać! Mam na imię Lena i jestem tutaj nowa. Założyłam bloga głównie przez nadmiar wolnego czasu :)
Jeszcze nie wiem na czym skupię się pisząc posty, ale myślę, że będzie tutaj wszystkiego po trochu (kosmetyki, ciuchy, może jakiś paznokcie itp.).

Żeby nie marnować czasu napiszę Wam moją opinię o kosmetyku firmy Mariza. Ostatnio skusiłam się na puder sypki, który akurat był w promocji. Do tej pory zawsze używałam pudrów w kamieniu, więc pomyślałam, ze dobrze będzie spróbować czegoś nowego. Kosztował jedynie 11,40zł. Jestem konsultantką, więc cena końcowa to były dosłownie grosze.



Opis producenta i skład:


Cena: 13,90zł/15g

Według mnie:
Puder jest świetny. Powiem Wam nawet, że nigdy wcześniej nie miałam lepszego! Wybranie koloru transparentnego było strzałem w dziesiątkę :) Dotychczas kupowałam puder w najjaśniejszym kolorze, a i tak na twarzy był zbyt ciemny (mam dosyć jasną karnację).
Nałożyłam go dzisiaj rano i trzyma się do tej pory. Nie sądziłam, że będzie tak trwały. Jedyne co mnie lekko drażni to jego zapach, który po chwili znika. To taki mały minusik, który zauważyłam.

Przy okazji biorę udział w rozdaniu u Weroniki :) KLIK


Napiszcie w komentarzach czy miałyście już okazję przetestować któryś z kosmetyków firmy Mariza :)

10 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się jeszcze z tą firmą jednak bardzo chętnie wypróbuję. Kończy mi się mój puder i szukam czegoś nowego, najlepiej transparentnego sypkiego, a jeszcze z takim do czynienia nie miałam, więc może akurat ten mi podpasuje :) Ja również dopiero zaczęłam przygodę z blogowaniem, dlatego będę tu często zaglądać i Cię obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dodanie do obserwowanych ;) Zrobiłam to samo.
      Puder na prawdę godny polecenia. Tani i długo utrzymuje się na twarzy.

      Usuń
  2. Ja zamierzam kupić ten puder ryżowy z Marizy, a tak ogólnie to jeszcze z tej firmy nic nie miałam, jestem ciekawa jak się spisują ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno puder ryżowy to jeden z najlepszych produktów tej firmy, wszyscy go polecają. Nie miałam okazji go wypróbować, a chyba warto :)

      Usuń
  3. powodzenia w prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam ani jednego produktu z firmy Mariza, ale może kiedyś się skuszę. Na razie mam za dużo kosmetyków, które musze zużyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio wygrałam w konkursie z Marizy Mineralny Podkałd pudrowy nr 3 Ciemny Beż. Jeszcze go nie używalam (musze pokonczyć zaczęte kosmetyki). Macnęłam palcem, konsystencja bardzo delikatna, zapach taki jakiś "mydlany" ale niewiem czy kolor bedzie dla mnie. Mam nadzieję, że kosmetyki z Marizy wywrą dobre wrażenie :) A jak jesteś konsultantką to poproszę o recenzje produktów z Marizy :)
    Witaj wśród "nas ":)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie stosowałam nic z Marizy, ale ten puder bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak na tak niską cenę jest bardzo dobry jakościowo :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Staram się czytać je na bieżąco i w miarę możliwości odpowiadać na pytania.